Contact
Neem bij vragen gerust contact met ons op.
Ook uw inbreng is zeer waardevol!
contact
Hebt u vragen of opmerkingen over de Waddenveerdiensten? Neem dan contact met ons op. We kunnen uw bericht inbrengen in het overleg met de rederij. Hebt u een individuele klacht, neem dan rechtstreeks contact op met de rederij.
Om namens de reizigers te kunnen adviseren, heeft het Consumentenplatform Waddenveren uw inbreng als reiziger nodig. Merkt u dat er zaken niet goed lopen en voor verbetering vatbaar zijn? Dan kunt u ons dit melden. Wij kunnen uw melding inbrengen in het overleg met de rederij. Voor de goede orde, wij zijn er niet voor individuele klachten van reizigers. Daarvoor moet u zich rechtstreeks wenden tot de rederij. We gaan dus niet in op ieder incident. We gebruiken uw reactie om te beoordelen of deze vaker voorkomt. Als bijvoorbeeld veel reizigers zijn gedupeerd, omdat door een wijziging van de dienstregeling een aansluiting is verslechterd, dan gaan wij daarover overleggen met de rederij en vragen hen dit te herstellen.
Consumentenplatform Waddenveren wordt gefaciliteerd door Rocov Fryslân. Kijk op de site van Rocov Fryslân.